واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند
سرخط خبرها

رکود عجیب پرسپولیس از بازی در کرمان!

  • کد خبر: ۱۰۸۸۶۲
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
رکود عجیب پرسپولیس از بازی در کرمان!
پرسپولیسی‌ها امسال رکورد عجیبی را از بازی در استان کرمان رقم زدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان سپاهان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و همین شکست هم در نهایت باعث قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر شد تا پس از پنج سال تیمی غیر از پرسپولیس قهرمان ایران شود.

در مورد این بازی یک نکته جالب و عجیب وجود داشت. بازی با سپاهان چهارمین حضور پرسپولیس در فصل جاری در استان کرمان بود و چهارمین بازی که پرسپولیس امسال در این استان به پیروزی نرسید. پرسپولیس امسال دو باخت و دو تساوی را در استان کرمان تجربه کرد که در نهایت باعث از دست رفتن دو قهرمانی برای پرسپولیس شد.

پرسپولیس در این فصل در کرمان مقابل مس رفسنجان یک – یک متوقف شد، مقابل گل‌گهر هم در سیرجان چنین نتیجه‌ای گرفت، به سپاهان در سیرجان در لیگ باخت و به فولاد در سوپرجام در سیرجان باخت تا دچار طلسم کرمان شود. این موضوع دقیقا برعکس فصل گذشته بود که پرسپولیس در کرمان نتایج خوبی را کسب کرد. سال گذشته پرسپولیس در لیگ برتر با پنج گل، گل گهر را شکست داد و مس رفسنجان را با یک گل برد، در جام حذفی هم مس نوین کرمان را با ۳ گل بدرقه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->